2 sep

Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar men men nu kommer en uppdatering.

30 aug: mötte upp Pauline i nordstan, var så sjukt kul att träffa henne igen! Vi gick runt och tjötade, hon köpte puder och almenacka. Sedan gick vi och åt på Lydia's (Tacobuffe), Mums! Vi åkte hem till Robin så hon fick se hur han lever och sedan gick vi igenom slottskogen och kollade på pingvinerna och sälarna :) Sedan gick vi till 4 gott  och köpte godis :) Åkte hem en sväng till henne och kollade hur hon bodde.

31 aug: Älsklingen kom hem och sa att vi skulle gå ut och gå till Apoteket så det gjorde vi.. men på vägen tillbaka överraskade han mig med att bjuda min på Greken. Det var jättegott och jag blev jätteglad! Sedan gick vi hem och kollade på Fångarna på fortet. Efter det såg vi på Bedtime Stories.

1 sep: Det var igår. Då vaknade jag sjukt sent, kl halv 2. Missade ju för fasiken halva dagen. Robin skrev att jag skulle möta honom vid markland kl 4 för då börjar mitt fritidskort att gälla. Men han hann hem innan jag ens hade gått så vi gick tillsammans istället. Dagen innan så hade dom haft kuponger från Max med i Metro, ni vet den där gratis tidningen som man kan läsa. Då fick man en orginalburgare för 19 kr. Så Robin hade samlat på sig 4 st, 2 till oss var :D gulligt va? Vi åkte till Max och åt två orginalhamburgare var :) haha.. På kvällen skulle vi se på The prestige men Robin blev trött så vi såg bara halva :D

2 sep: Idag! Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, hade ansiktsmask förut. Jag har bäddat och diskat.. Ska väl försöka dammsuga lite innan Robin kommer hem. Saknar honom! Han kommer hem om en halvtimme så det är bäst jag sätter fart. Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Eller jo vi ska ju se klart filmen som vi inte såg klart igår :)

Bilder från i måndags!

Lydia's!


En Pauline som inte ville va med på bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0