23 sep

Hejsan! Sorry att jag inte har bloggat än idag men bredbandet har inte velat fungera som jag vill så nu kommer det massor med inlägg :) kul va? Sitter just nu på tåget ner till min älskling igen :) ska bli underbart! Har köpt med mig en liten present :) men kan inte skriva vad det är än eftersom han läser min blogg och då blir det ju ingen överraskning :) haha. Idag har det vart full rulle! Bestämde mig för att locka håret imorse :) blev faktiskt riktigt fin, även om jag hade bråttom så att det inte blev jättelockigt men jaja.. Sedan blev det in till Tibro och in på banken. Åkte vidare till skövde och köpte mig riktiga löparkläder så nu blir det till att springa :) har bestämt mig för att komma i form! Jag har världens dåligaste kondition men nu fan ska jag få tummen ur röven och komma ut och springa :) Känns skönt! Visar dem senare, känns lite knäppt att ta upp kläderna och ta kort på dem i tåget ;) haha!


På denna bilder har jag knappt något smink, bara lite conceler (eller hur det nu stavas) och mascara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0