27 sep

Nu har jag precis kollat klart på Top Model och ska väl snart hoppa in i duchen :D Ska nog åka in till stan en sväng. Vet inte riktigt när Robin kommer hem men det blir väl vid 4 eller nått :) Filmen igår var faktiskt riktigt bra.. Bästa 3D filmen jag sett.. inte för att jag har sett så många men jag och Robin kollade på Clash of the Titans på 3D och den var väldigt rörig och man fick lite ont i huvudet. Men Resident Evil var inte alls jobbig att kolla på, man tänkte inte ens på att man hade på sig glasögonen :) väldigt soft! Den var väldigt spännande.. man hoppade ju till ett par gånger iallafall xD hahah! Jag tycker verkligen den var värd att se :)

På reklamen innan filmen visade de kommande filmer och är det ngn som har sett serien Avatar som har gått på Nickelodeon? De har gjort en film av den serien nu som inte är tecknad! Den måste jag bara se! Så när den kommer ut ska jag och Robin gå på den! Kommer bli såå GRYMT! haha.

Lite bilder från igår

Jag och Robin hugger in på pizzasalladen :D




PIZZA! Sjukt Gott!


Kommentarer
Postat av: Tush

de va en helt ok 3D film =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0