28 sep

Godmorgon! Idag blir det till att skriva om cv:et lite sedan ska jag försöka få tag på ngn som kan printa ut det och så. Jag ska gå in på lite hemsidor oxå och lägga in mitt cv. Jag ska ringa jobbcoachen, fick reda på att jag kanske inte kommer få så pass mycket pengar av arbetförmedlingen så vi får se hur det blir nu.. :)

Igår blev det en myskväll framför teven :) efter maten åt vi chokladpudding, såå sjukt gott! Love it! Sedan fick jag och Robin för oss att vi skulle blanda oboy och mjölk, alltså jag dricker lite mjölk och så stoppar han oboypulver i munnen och så kysser vi varandra så att det blandas. HAHAHA! Det började med att jag (klantig som jag är) häller i lite för mycket mjölk så att det rinner över xD och då börjar jag skratta som en galning, men jag vill ju inte spotta ut mjölken så allt hamnade i halsen xD Och sen tog jag nu mjölk men när vi kysstes gick det inte så bra.. mjölken bara rann hahah xD så sjukt kul.. jag och Robin stod och skratade i flera minuter xD Grannarna undrade nog va fan vi höll på med! ^^

Men nog med roligheter, nu ska jag gå och käka lite frulle, är så hungrig.

Ps. jag har sån träningsverk efter i söndags, kan knappt gå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0