6 sep

Ja då var det den 6 september..uppdateringen har inte vart den bästa nu i början av september men får hoppas på lite bättring :D Igår var jag och älsklingen på Liseberg med hans kompisar Jenny och Christian. Sjukt skoj! Den bästa attraktionen är Uppsvinget! Den är så sjukt rolig!! När jag och Robin kom hem kollade vi på Irene Huss - filmen som var igår :) jag tyckte den var ganska bra :P

Idag åkte Robin till skolan jättetidigt men jag gick upp och följde med honom till bussen eftersom vi kommer inte kunna träffas mer idag :( Jag åker hem vid 4 och älsklingen har kurs i skolan så han kommer inte hem förän 11 ikv typ.. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och på onsdag ska jag till tandläkaren, kanske ska få tandstälning. Får se om jag inte är för gammal :) haha. Jag har ett otroligt stort överbett så skulle gärna vilja få bort det :). Ska lägga in lite bilder från veckan sen, har ju inte hunnit göra det denna veckan.

Det var skitläskigt imorse när jag gick upp så skulle jag sätta på datan men internet fungerade inte, sen testar jag på min bärbara, funkade inte heller. Sen tänkte jag "Jaha jag får väl kolla på teve istället", men tror ni det fungerade? Nä, det var bara myrornas krig som visades.. Sen testade jag fall telefonen fungerade men det gjorde den inte heller. Så nu sitter jag och kollar på Sunes Sommar och har i min dongel :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0