7 sep

Hela dagen har jag letat efter min kamera, jag vet inte vart den är asså! Saknar den sjukt mycket! Den tog så bra bilder, sjukt bra närbilder blev det. Hur bra skärpa som helst! Men men den kommer väl fram, hoppas jag, ska leta igenom bilen när mamma kommer hem.. Jag vet att jag tog med den från tåget men visst tvivlar man lite när man inte hittar det man leta efter?

Skulle till arbetsförmedlingen idag men det var ju då inte öppet utan får gå dit imorgon istället. Ska även till tandläkaren imorgon, lite pirrigt. Jag vill ju ha tandställning men det ska tydligen göra skitont men men, man får väl stå ut :) Robin tycker det är bra att jag skaffar tandställning iaf.. blir nog en räls om jag skulle få ngn. Haha, finns det inte en massa coola färger på dom där ringarna runt stålgrejen? hahah..

Mamma hade köpt första Avatar säsongen på dvd så sitter och kollar på det just nu med min lillebror :) jag älskar barnfilm och tecknat. Måste bara säga att Avatar är en av de bästa tecknade serierna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0