8 sep

Idag har jag vart på AF och hos tandläkaren. Ska på basinformationsmöte den 23 sep kl13.. fick lite skäll för att jag missade det förra gången haha, han skicka till och med med en påminnelse xD Hos tandläkaren sa dem att om jag ville få räls var dom tvugna att dra ut tre tänder.. inte så himla kul. Vet inte riktigt om det är värt det. Nu är jag hemma och sitter och kollar på sista avsnitten av Avatar. Sen ska jag plocka iordning på mitt rum, packa det sista och sedan äta. Åker kl 15.52 från tibro och kommer fram runt 18 :P hihi saknar min bejbi så sjukt mycket!

När jag kom hem i måndags såg jag att våran katt var vääldigt tjock och helt rund som en boll! Hon han alltså gått och blivit på smällen ;) haha. Tänk när vi får små kattungar! Dom är ju så sjukt söta så det är inte sant!! Längtar lite! Kanske kan tjata lite på älsklingen så att vi kan ha en där ;) haha. Skulle ju vara så sjukt mysigt! haha. Fast Robin går antagligen inte med på det.. :/ Jag får smuggla in den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0