Älsklingen!

Sitter nu på tåget till älsklingen igen! Saknat honom massor, som vanligt :) hihi! Idag har varit en stressig dag ska jag meddela, alltid något att göra :) Efter duschen imorse blev det till att packa och sminka sig snabbt sen dra in till tibro och käka kinamat med mormor :D Sedan gick vi in på både nordea och handelsbanken. Gick även till tandläkaren och sa att jag ville ha tandställningen *nervös*! Blev en fika på systeryster med Anna-Maria (jobbcoachen), hon är jättetrevlig! Hon gav mig en massa goda råd på hur man gör på intervjuer och när man ringer runt :) Hon sa även att om jag vill söka jobb i butiker så ska jag ändra min cv lite så att det passar bättre för de jobben :) nu känner jag mig redo att gå ut och söka jobb! faktiskt! Känner mig till och med sugen på att gå runt! Hon är superbra på att tagga mig för att söka jobb!

Ringde äver hittegods men nej nej de hade inte fått in någon digitalkamera.. Men den ligger nog hemma, mina små spöken hemma som tagit den ;) haha. Ja, ni som inte har stött på spöken kanske inte tror att de finns men de tar alltid mina grejer.. hänt lite skumma grejer hemma oxå men jaja.. Förut visste man ju vart de tillslut gav tillbaka dem.. Hittade alltid mina grejer på toan men nu när mamma har gjort om toaletten hamnar de inte där längre.. Okej, nu verkar jag nog som en psyksjuk ^^ haha.

Ikv ska jag och min älskling sitte hemma och kolla på film och bara mysa gärnet :D Ska bli så otroligt mysigt!

Vad ska ni hitta på ikv? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0