:'(

Skrev ju igår att jag hade en konstig känsla i magen som om nått dåligt skulle hända.. jag hade rätt. senare den dagen ringde mamma till mig och sa att hon hade ngt tråkigt att berätta.. De har fått avliva våran katt :( Jag skrev ju för ett tag sedan att jag trodde hon var gravid och att det skulle vara så kul om hon fick kattungar som sprang runt överallt! :( Hon hade varit gravid men kattungarna hade dött inuti henne så de var tvugna att ta bort henne :'( Och jag fick inte ens vara med och säga hej då :'( Kommer bli konstigt att komma hem idag, ingen som lägger sig bredvid en i soffan, ingen som jamar, ingen som strycker en mot benet.. Kommer sakna henne så sjukt mycket :'(

Rest in Peace <3

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

stackare :( kram! <3

2010-09-14 @ 12:46:45
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0