Idiot!

Jag är en sån jävla idiot. Jag är så arg på mig själv! Jag var ju inne på skopunkten eftersom mina skor var lite uppskavda, och ja jag fick välja nya och så men jag ville ju ha sånna som jag redan hade men de hade sålt slut på dem.. och jag fattar inte varför jag då inte säger att jag vill ha tillbaka dom som var lite trasiga! Det var ju inte så att det var hål rakt igenom, det var ju ganska tjockt och det var bara "fake-lädret" som hade skafts bort! De var de bästa högklackade skorna jag någonsin haft och jag kunde verkligen gå en hel dag i dom! så vafan ska jag lämna tillbaka dom för?? Nu kommer jag ju aldrig få tillbaka dom! FITTA!! Fattar inte att jag sitter och lipar över ett par jävla skor + att jag blir 400kr rikare men jag kan fan inte hjälpa det :( BAJSBAJSBAJS!!

Jag har ju inte lust att ge tillbaka 400kr heller för att jag ska få tillbaka mina trasiga skor, men hade jag inte fått tillbaka pengarna utan bara sagt att nä men jag vill nog ha kavr dem då.. så hade det ju inte spelat ngn roll! Hittade liknande på din sko men då kostar dom 100 kr mer.. liksom hur mycket tjänade jag på att lämna tillbaka dom då? inte ett jävla piss! Varför kunde jag inte bara tänk på vad jag ville och inte lyssnat på ngn annan? Tänkte igår innan jag skulle sova att om jag inte hittade ngra andra vill jag faktiskt ha dom! Jag blir så arg!! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Jag är så jävla korkad! Jag vill bara spy på mig själv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0