regn, regn och mera regn..

Ja idag har det regnat rejält i göteborg, från morgon till dag. På informationsmötet gick det superbra.. det är bara att börja men jag ska prata lite med min jobbcoach och så.. Det är telefonförsäljning och jag får bara provision, alltså jag får bara pengar boronde på vad jag säljer.. tänk om man inte säljer något liksom.. Åker hem på onsdag och ska på möte med jobbcoachen på torsdag + att jag ska på möte hos arbetsförmedlingen efter.. fullspäckad dag med andra ord :)

När jag kom hem idag hade Robin lagat falukorv och pommes! Supergott :) Han är så gullig min lilla älskling. Nu ska vi gå ut på en promenad :D hihi. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0