1 april

Ja nu är det ny månad och nya tag.. vet att jag inte bloggat på 3 dagar med har haft fullt upp :)

I tisdags fick jag reda på att jag fått jobb! Blev skitglad!! Börjar om cirka 2 veckor men ska dit i slutet av nästa vecka och hämta lite papper och så.. Det är ett telefonförsäljarjobb, alla säger att det är svårt men vafan har ni testat? haha :) Jag får en bra garantilön och kommer sälja bra och kända produkter! Vem vet, kanske blir jag som ringer hem till dig ;).

Idag ska jag och Robin åka hem till hans pappa och fiska. Ska väl bli kul.. eller nått.

Glöm inte att luras idag! Det är ju första april och man får lura vem man vill :D hihi! PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0