11 april

Vet att klockan är mycket men kan inte sova.. kan väl bero på en hel del saker men inget jag vill skriva om :)

Idag har jag varit och lämnat lite papper på AF :D Det var ju så himla fint väder så jag gick faktiskt dit! Gött var det. Mötte upp Robin och åkte hem för att laga mat. Det blev köttfärslimpa med oliver, lök och bacon. Robin hade även fetaost i sin, jag får ont i magen av det pga laktosen så skippade det :) Till detta hade vi potatismos. Blev supergott!

Annars har det inte hänt så mycket idag, låg ute och solade en timme. Fick dock inte nån färg vad jag kunde se men men, gött ändå!

Just nu kollar jag på Total Blackout! Skitkul program ju, haha! Trodde inte det skulle bli någon hit. Måste vara sjukt läskigt när man inte ser ett piss.. hatar sånt. Jag skulle nog aldrig palla, tror jag. Hade dock varit kul att testa lite på skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0