12 april

God morgon :)

Gick upp tidigt idag. Dock är det såå sjukt tråkigt väder ute! Tycker det kan vara soligt och varmt varenda dag :) Vill ha sommar, bli brunt, bada och massa massa andra mysiga saker som hör till sommaren :) Imorgon drar jag hem till mamma, ska till t-läkaren på torsdag. Dessutom på torsdag så säljs H&M:s conscious collection i butik. Vet att de har börjat tidigare med vissa grejer, men men ska iaf dit på torsdag och kolla om jag hittar ngt fint :) Är riktigt sugen på den virkade västen :) jaja, vi får se hur det blir.
Har provat de virkade shortsen men de såg bara knäppa ut. Ser ut som ett par gamla trosor haha, sånna de hade förr i tiden när de inte kunde sy trosor :) Passade inte alls mig.

Idag blir det en lugn dag, måste fixa lite disk och så men annars har jag inget mer planerat :) Ska kolla lite på webbtv tror jag.. Kolla igen det jag har missat :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja man blir ju riktgt glad :) Känns som man gjort världens kap ;)



Jag ska jobba hela veckan :( Men försöka träffa några vänner och sen ska jag väl kolla killens spela på globen som alltid :P



Ska du hitta på något roligt under veckan?

2012-01-18 @ 04:25:48
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0