7 april

Alltså seriöst vad jag har blivit dålig på att blogga! Och jag kan inte skylle på att jag inte har något att skriva om.. för det har jag! Har varit och shoppat i stan för ngn vecka sedan, fått hem lite roliga grejer från tradera m.m.! Har t.o.m varit ute två kvällar och släppt upp sånna där kinesiska ballonger som åker upp i himlen! Verkligen ascoolt! Så idag ska jag försöka hinna ikapp lite iaf! Robin har köpt en massa roliga grejer oxå som jag tänkte visa :D

Gick upp tidigt idag, har varit nere i tvättstugan och lagt i tvätten :) ska strax ner och köra en andra omgång! Kommer bli såå sjukt mycket tvättning idag! Ska dammsuga, diska, dammtorka m.m.

På lördag kommer ju mamma och sover här :) Vi ska spela curling och äta gott på Le Village! Ska bli himla mysigt!



Så vi börjar med denna snygga earcuff jag klickade hem ifrån StyleByTyra. Dock var det inte slipade kanter på själv cuffen, men det fixade jag lätt själv men dåligt när det inte är perfekt när man får det.. 99 kr kostade denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0