8 april

HEEJ!
Idag har jag varit på äventyr till Partille :) Hämtat lite papper och så som jag ska plugga på! Börjar ju nästa måndag :) Har fortfarande inte hittat partilles bussterminal ^^ Vetifan vart den är! Panik! Nä får åka buss dit nästa gång :)

Annars har jag gått runt i stan en sväng, sen mötte jag upp älsklingen. Vi åkte till Yamato och åt SUPERGOD sushi! MUMMA!

Imorgon ska vi fira mammas kompis Jenny som fyller 40 år. Det blir curling och äta på Le Village :) Ska möta upp dem kl 13 imorgon :) SAKNAR MIN MAMMA! Ska bli roligt att se dem :) Kommer antagligen få tillbaka min jacka som Malin lånat. Riktigt sugen på att använda den nu :) Vill verkligen att sommaren ska börja, längtar verkligen efter värme.

Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds och sedan blir det BB :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0