Tyras Tävling

Jag tänkte att jag skulle vara med i tävlingen som Tyra Sjöstedt anordnat. Man kan vinne en samsung galaxy mini.

Nu är det ju så att jag tänkte tävla åt min lillebror, vet inte om man får det men kan ju iallafall testa. Han är 12 år nu och ska börja 6:an. Vilket innebär ny skola, nya klasskamrater m.m. Han har aldrig varit något för mobiltelefoner och helt enkelt inte varit intresserad, förän nu. Mamma har inte så gott om pengar och han vill ha en lite coolare model, gärna touch har han berättat för mig. Jag har såklart en gammal mobil som jag tänkt ge honom, men den har ju några år på nacken och krånglar ganska mycket (därför jag inte använder den längre). Vore hur roligt som helst att åka hem till mamma och bror min och bara dra fram en spontanpresent. Han skulle blir så hiiimla glad!

Han har även lite svårt med läsning och stavning. Tror han skulle kunna lära sig om han får smsa och skriva mycket, jag skulle smsa honom hela dagarna så att han verkligen lär sig. Han behöver det nu innan han börjar 6:an då allt blir mer seriöst.

Här har ni alla en länk till Tyras Tävling! Gå in och tävla vetja! tyras.se/2011/04/07/tavling-vinn-samsung-galaxy-mini/

 
Hur kan man säga nej till den här sötnosen? haha Min Älskade Lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0