15 feb

Hej mina vänner! Hoppas ni hade en underbar alla hjärtansdag igår :) Det hade jag iallafall.. dessutom var den robins födelsedag och som om det inte vore nog med det så var det även precis för ett årsedan vi träffades första gången :) Gulligt va ;) hahah! Jag älskar honom så himla mycket! Han hade iallafall med sig två semlor hem som hade hjärtformade lock och två små chokladkakor med röda hjärtan på :) MYSIGT! Sedan var även hans pappa och hans sambo här och firade Robin lite.. De hämtade även hunden som jag var hundvakt åt. Bombi är så himla gullig, men det var sjukt jobbigt att laga mat för han stog och tiggde hela tiden och följde med mig överallt.. Senare när Robins pappa skulle hem så skjutsade han oss till stan och så gick vi och åt på Mykonoz :) En grekisk restaurang med god mat. Blev så sjuukt mätt! Den allra underbaraste alla hjärtansdag jag kunde fått eftersom jag fick spendera den med mannen jag vill dela resten av mitt liv med :)

Idag har det dock varit en mindre roligare dag.. Var på jobbintervju från kl 15.00 - 17.00! Alltså två timmar, det är sjukt tröttsamt! Det var för mcdonalds. Det var en gruppintervju och gissa hur många vi var, jo 30 pers! 30 pers som vill ha jobbet och alla vill ju stå ut och bli uppmärksammad vilket resulterade i att det var ganska svårt att ens få en syl i vädret.. och jag som blir så blyg när jag träffar nu personer :/ jaja, får väl hoppas att dom såg något bra av mig iallafall för jag vill jättegärna ha jobbet! Jag tror att det skulle vara skitkul!
Men som sagt, inte den roligaste intervjun kanske.. Jag var så himla nervös imorse oxå, trodde jag skulle dö nästan! Men jag överlevde detta oxå! Känns ju ganska bra hehe.. jajaj fan vad jag tjötar nu känner jag.. men jag har ju inte skrivit på ett tag så då får det bli så. Får väl gå in och lägga mig bredvid min underbara pöjk! hihi!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0