16 feb

Sitter just nu och kollar på Iron Man, gillar den filmen alltså! Robin ligger dock och sover så jag får kolla på film själv.. haha.

Idag lagade vi tacopaj och det blev supergott! får skriva ut receptet imorgon, orkar inte det nu haha :) men vill ni ha något gott att äta så rekomenderar jag den starkt :) Fast min mammas är snäppet godare men denna dög bra oxä ;)

Måste oxå bara berätta att jag gjorde inpackning igår, vilket jag inte brukar göra så jätteofta *smäll på fingrarna*! Jag köpte den när jag var hos frissan sist och nu när man inte klippt sig på ett tag var den helt underbar för håret! Mitt hår blev suuupermjukt. Jag tvättade det igår men det ser fortfarande helt nytvättat ut och håret känns som silke! Underbart. Men men mer info om det imorgon, lägger ut lite bilder och så :) hihi.

Men nu ska jag kolla klart på filmen sedan gå och lägga mig!
NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0