2 feb

Hejsan!

Det har varit en riktigt tråkig dag idag.. försov mig imorse :/ robin väckte mig kvart i 8 och frågade om jag inte skulle gå upp snart. Jag börjar jobba kl 8 hahah. Inte bra!

Just nu sitter vi GH :) måste säga att det gamla GH:t är lite roligare. På detta kan man inte skippa filmerna och så är det inga sånna där bossar man spelar mot. Spelar på medium och det börjar bli lite lurigt, hehe. Håller även på och tvättar lite :) Strax ska vi väl börja laga mat oxå! Det blir makaroner med laxbollar :) Ska sova tidigt idag!

Hoppas ni har det bra! Kram! 


Kommentarer
Postat av: hanna

jag fick lämna in själva objektivet och så skulle dom skicka i väg den men om jag har otur så kommer det kosta mig först 1000 kr för att bara skicka in kameran och sen vad lagningen kan gå på om jag inte får ut på garantin och försäkring :/

2011-02-03 @ 08:41:29
URL: http://phootogenic.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det är riktigt tråkigt när sakerna går sönder :)

men jag får bara hoppas allt löser sig :)

2011-02-04 @ 08:43:40
URL: http://phootogenic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0