20 feb

Hej på er! Jag är sjukt bakis idag, jag brukar verkligen inte dricka så jag mår ju inte så här så ofta.. Robin är i skolan och pluggar lite men han kommer hem till solsidan iaf :) Det är ju premiär för big brother idag oxå! Någon som ska kolla på det?

Jag hade en sjukt rolig kväll igår! Vi hade tjejkväll hemma hos Ronja. Vi spelade xbox kinect och drack goda drinkar :D Jag gick väl hem runt halv 2 kanske, jag gick genom slottskogen. Det var så himla läskigt!! Trodde fan det skulle hoppa ut ngn från mörkret när som helst. Men jag klarade mig.. Robin hade oxå varit ute så vi kom hem typ samtidigt :D hihi.

Just det! Jag provade Kenzas mockajacka igår och den var ganska snygg! Trodde inte det, dessutom var den väldigt skön. Men 2199.- är liite mycket pengar för en vår/sommarjacka.. Jag själv skulle nog aldrig köpa en jacka för så mycket pengar.. Kanske för att jag överhuvudtagen inte har så mycket pengar.. Jag tycker att Kenza borde designa nått med h&m, hur grymt vore det inte om hon designade en enklare skinjacka för runt 400 spänn! Eller en liten klänning eller nått annat roligt.. Kanske lite virkat, en virkad bekini? Oj nu fick jag en maaassa ideer i huvudet.. Jaja, men håll med om att det vore roligt?

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0