23 feb

Seriöst, idag har jag gjort det värsta i hela mitt liv. Hoppas jag iallafall! Skulle dratt ut två tänder idag, det skulle bli en på höger överkäke och en på höger underkäke så att jag skulle kunna äta på vänster sida :) De började med den där nere och först gick det bra men sen började det isa i hela tanden men jag sa att de skulle fortsätta, sen blev det lite värre och då fick jag mer bedövning. Dumt gjort!! Det blev bara ännu värre! Det gjorde så sjukt jävla fitt ont! Värsta smärtan jag utstått! Då ville de ge mig en stor fucking spruta i bak men det gjorde så ont när hon stack så jag sa nej. Jag skrek bara att de skulle dra ut den där jävla tanden. Då kom det in en annan tandläkare som vågade ta i lite mer även om jag sa att det gjorde ont. Jag bara försökta tänka på andningen och så kramade jag mormors hand! Sedan så gick tydligen tanden av, det var nämligen så att tanden hade två rötter och så gick det av en liten bit.. Men den satt för nära nerverna så de vågade inte göra ngt åt det.. så nu har jag en liten pluttetandbit någonstans därinne.. Nu har jag tagit två alvedon och en ibumetin så nu känns det lite bättre.. har bara så sjukt ont i käkbenen eftersom de drog i dem som fasiken. Jaja, två gånger till ska jag göra det här! Nä fyfan! Jag börjar nästan ångra mig en aning haha, lite sent nu dock..

Happ, nu ska jag deppa lite och kolla på topmodel. Visste ni att säsong 16 börjar sändas i USA ikv :) hihi! Som jag har längtat! Kollade ju på hela säsong 15 innan den kom hit till sverige så inte jättekul att se den nu haha! Hoppas alla har det bättre än mig :) KRAM! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0