25 feb

Idag har jag varit på jobbmässa. Det var så himla sjukt mycket folk där så det gick knappt att komma fram haha :) Jag fick utlämnat en hel del cv:en iallafall! Känns skönt. Efteråt åkte jag och Erica in till stan, hon kollade på inflyttningspresent till Ronja :D Hon har inflyttningsfest imorgon så jag och Robin ska nog dit en liten sväng. Om vi får plats.. haha! De har en ganska liten lägenhet och det kommer vara massa folk där :)

Imorgon kommer mamsen och Jenny ner till götet. Ska bli jäätteskoj tycker jag! De skulle vara framme jättetidigt, men jag möter upp dem kl 10 :) Det kommer bli massa shopping, de vill såklart gå på bokrea men det kan bli kul där oxå :) Nu ska jag kolla om TopModel avsnittet kommit ut på youtube än, hoppashoppas!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sannie

åh! Eller gå tillbaka till en tid som man kanske vill uppleva igen?! :O

2011-02-25 @ 14:43:12
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0