27 feb

Igår hade jag suuperkul! Det var underbart att bara gå runt i stan och prata :) Köpte en sommartröja och en plånbok. Jag har alla mina pengar och kort rakt ner i fickan, så en plånbok behövdes verkligen, den är såå sjukt snygg oxå! Annars igår så var vi på Ronja och Andreas inflyttningsfest :) Det var roligt men vi stannade inte så länge. Efter nån timme så gick jag och Robin och åt pizza! Det var gott!

Idag har vi varit och handlat lite sedan har vi lagat mat :) Idag blev det en lite annan variant på tacopaj, det blev nämligen chili con carne paj! Det blev riiktigt gott!! Jag har även köpt axas great great som jag ska testa och se om det är gott :)

Nu ska jag titta på Shear Genius! Robin är och hälsar på sin mamma, han lovade att köpa glass till mig! Ska bli så himla gött. Jag kan ju inte äta sötsaker som choklad och så typ så glass blir perfa :D

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0