balklänning!

Det är ju många nu som börjat leta efter balklänning och då tänkte jag vara snäll och hyra ut min, om det skulle vara någon som är intresserad av det :) Jag hade den förra året på min bal och den är superfin. Ryggen är snörad vilket gör att den passar alla storlekar :) Jag bara älskar glipan mellan brösten! Det gör att klänningen blir lite annorlunda, Stenarna som sitter över glipan gör så att det inte känns naket :)



Jag har dock ingen bild på ryggen på datan. Det är ju bra om ni som är intresserade bor i eller nära gbg så att  ni kan komma och prova den. Är det någon som är intresserad så skicka iväg ett mail till [email protected]! Priset på uthyrning kan diskuteras :) Nu är det bara först till kvarn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0