Fanny Tipsar!

Jag var dum nog att börja noppra mina ögonbryn. Dom var ju ändå ganska bra som dom var hehe. Så ni som inte börjat än, gör det inte! Jag hatar dessutom att använda pincett för det gör såå jävla ont! Så nu har jag hittat ett litet alternativ för alla som hatar att noppra med pincett! Nämligen en ögonbrynsrakhyvel! Finns på åhlens för 69.- tror jag att det var! Man får även 3 st :)



PS. Var noga med att raka medhårs annars kan det börja blöda! Använd gärna en återfuktande kräm efteråt annars kan det svida lite. Ungefär som att raka benen utan vatten :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

najs! skulle jag behöva!

2011-02-04 @ 20:57:09
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0