Heroes

Nya säsongen av Heroes började på tv11 idag :) Har saknat det.. Längesedan jag kolla på det. Det är ju grymt! Vem vill inte vara ngn av dem. Ha superkrafter och sånt! Skulle ju vara fett coolt! Jaja, Robin är ute och går med Mikael. Jag sitter här hemma och väntar på att han ska komma hem med glass :) känns så sjukt knäppt när man inte kan äta ett piss typ! Var på ica förut och där hade de nybakade bullar som luktade så himla gott, men när jag tog första tuggan gjorde det såååå jäääva ont! :( Det sög!
Så jag får trösta mig med lite glass! Längtar redigt möe tills imorgon, ska bli fett skoj! :D De skulle åka med tåget redan klockan 07.30 haha. De är ju knäppa! Juste måste kolla när nordstan öppnar! haha Bra att jag kom på det :)
Men men nu börjar det igen, sov så gott allihop ifall att jag inte hinner skriva mer!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0