Natti!

Nu ska jag och älsklingen strax gå och lägga oss :) Idag har vi varit på en föreläsning om bland annat ekonomi. Det var Säkra som hade bjudit in oss och det var väldigt intressant. De pratade bland annat om hur man ska spara pengarna, tex i fonder, aktier och lite tips och råd :) De har tydligen gratis rådgivning, mycket bra tycker jag. Inte för att jag behöver det just nu men bra att veta för framtiden :) robin ska nog dit och prata lite och kolla över ekonomin. Men det bästa med föreläsningen var såklart MATEN! Vi fick 3 rätters middag.
Till Förätt: Honungsmelon, parmaskinka och ruccula.
Varmrätt: Buffe med potatissallad, rostbiff, rökt lax, sallad och smörgåsar.
Efterrätt: Kladdkaka med vispad grädde :)
SUPERGOTT!
Det gick jättebra att äta utan tanden :) All mat var ganska mjuk! Tur det, var lite rädd för att det typ skulle vara nått segt kött som man skulle få tugga i evigheter, haha! Bara jag håller mig till den vänstra sidan går det superbra :)

Nu ska jag lägga mig :)
GONATT!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Åh, tänk va coolt! :D

Tänk om möjligheten fanns :O haha! Önskar jag hade superkrafter <3

2011-02-25 @ 14:29:49
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0