på tåget.

Nu sitter jag på tåget :) Ska bli skönt att komma hem en liten sväng, synd bara att jag ska dra ut mina tänder men men, vill man vara fin... Ikv ska jag iaf sitta och gå igenom alla mina gammla kläder, vad jag ska spara och slänga :) Mamma har typ lagt allt i mitt rum i svarta påsar hahah! Men men ska bli skönt att gå igenom allt så man inte har en massa skit liggandes hemma bara.. hoppas jag inte hittar för mycket att ta med hem bara, då kommer Robin bli galen haha :D

Sitter och kollar på favvo filmen! How to train your dragon! Tycker verkligen att den är sjukt skön, plus att musiken i den är underbar! Jag brukar inte tycka att instrumental musik är det bästa men musiken i filmen är ljuvlig :) Så himla skön att bara lyssna på. Kommer ju inte kunna sitta vid datan nu när jag är hos mamma, kommer iaf blogga imorgon på morgonen innan tänderna ryker.. Ska hem till mormor innan och äta suupergod frukost! Min mat de närmaste dagarna kommer antagligen bestå av soppa, soppa och soppa.. Lockande. NOT! Jaja, nu ska jag sluta klaga, det är ju jag själv som sagt att jag vill ha tandställning.

Nu ska jag fortsätta med filmen, Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0