på väg hem!

Nu sitter jag återigen på tåget :) Ska hem till min älskling! Ska bli massa mys! Tanden känns mycket bättre nu efter alvedon och allt sånt. Men känns så himla knäppt med en stor glugg där hahah. Och tungan vill ju liksom glida in där hela tiden.. jaja, det löser sig :) den 4 blir det nästa tand och sen den 7 ska den sista ut :) Den 10 sätts tandställningen in! Som om det inte var nog med det så ska jag till barnmorskan den 15 och sätta in ny p-stav. Haha. Jag får fara fram och tillbaka mycket nu :)

Nä nu ska jag nog sätta på ett avsnitt Stylisterna! Jag har fastnat lite för det nu. Tycker det är himla skönt att kolla på datan, jag vet inte varför men det är bara gött liksom!

KRAM!

ps. vill ni att jag lägger ut en bild på hur det ser ut nu eller ska jag skippa det? :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

doit! :)

2011-02-23 @ 21:19:19
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0