Säljer mobil!

Det är ingen som är sugen på en LG gw520? Jag säljer billigt ;) Jag har typ inte använt den på ett tag så den är inte jättegammal och är man sugen på QWERTY-tangentbord så är den asbra! Den har både tangentbordet + att det är touch på så man kan liksom byta lite som man vill :D Helt klart en grym sms telefon, när man ska svara på ett sms så kan man skrolla upp och så är det sms man ska svara på där.. det är bra om man är glömsk som jag höhö! Sedan kan man även få textmeddelanderna efter varandra, som på en iphone typ :)
Men är det ngn som vill ha den så är det bara att skicka iväg en kommentar :)

Kram!



ps. den jag har är blå. finns även i röd men den är inte lika snygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0