tandläkare!

Asså gud vad arg jag blev imorse.. fast mest blev jag nog nervös.. aja!

Vissa av er kanske vet att jag ska få räls, den ska sättas in den 10 mars. Innan det är jag tvungen att dra ut 2 tänder från överkäken. Jag har väntat och väntat på att få en tid men det har inte varit någon som hört av sig. Imorse så ringde jag in till tandläkaren i tibro och frågade varför jag inte fått ngn tid än. Då har tydligen tandläkaren i skövde missat att skicka in en remiss. Så hon jag pratade med sa att det var ont om tider, men att de hade en imorgon! Jag höll på att dö. Jag haatar nålar och att dra ut tänder. Så jag hade liksom tänkt att jag skulle få veta vilken tid det var en vecka innan så att jag verkligen kunde förbereda mig.. men nää så blev det ju inte riktigt!! Just nu är jag bara liiite, pissed of! Så halv 5 idag ska jag dra hem till Tibro och imorgon kl 8.50 så ska tänderna dras ut! FAAN!

Jag som tänkte att det skulle bli en lugnt vecka. Vem vet hur ont jag kommer ha efter att bedövningen släppt? Nä usch! På fredag ska jag på jobbmässa med Erica, får väl se om jag kan hänga med på den.. Men det vore ju superbra om jag kunde dra dit. Snyggt med två feta gluggar i käften då! På Lördag kommer mamma och hennes kompis ner till gbg för lite shopping, ska bli kul! Det är tydligen bokmässa då oxå, så ni kan ju tänka er vart jag kommer att hålla hus hela dagen hahah, mamma och böcker alltså! Haha ^^

Snart hoppas jag på att min lööv kommer hem, behöver vekligen en kram just nu!
Juste, vill ni att jag lägger ut en bild på gluggarna sen eller? hahaha!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0