18 jan

snart ska jag dra in till stan och äta med min älskling :D jobbigt nu när han har börjat plugga igen, sitter hemma själv hela tiden.. om det skulle vara någon som vill komma ner och träffas någon dag så är det helt okej :)

Igår var vi på handboll! Det var riktigt kul. Grym stämning och Sverige vann ju oxå! Nu är det bara två matcher kvar som Sverige ska spela med grupp D, ikv så kommer jag och Robin sitta bänkade vid teven kl 20.15. Någon mer än vi som ska kolla på handbollen? Ska även lägga ut lite bilder när jag kommer hem senare :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

kom ner till tidaholm i veckan vetja!

2011-01-19 @ 10:25:11
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0