24 jan

Godmorgon allihop!
Robin åkte nyss till skolan så nu sitter jag själv i soffan och kollar på Rachel Ray. Idag blir det lite jobbsökning och sedan vid 3 ska jag möta Robin vid Backaplan. Vi ska gå crazy på ÖB ;) nä men man kan hitta bra saker på ÖB för bra priser, och det gillas när den ena pluggar och den andra söker jobb! Funderar på att åka in till nordstan lite innan och kolla runt lite :)

Fick förresten hem H&M katalogen härom dagen, hittade massa fint! Men en del saker ska jag nog kolla om de har i butiken så man kan prova :) Är det någon mer än jag som blir sugna på sommaren? jag vill köpa sommar kläder nu, gå med bara ben, gå barfota och sola!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0