25 jan

Nä det var sjukt längesedan jag gick upp så här tidigt! Gick upp klockan 6 idag och jag känner mig som en zombie! Tänk när man gick i skolan och gick upp så här tidigt varje dag! :) Kl 8 börjar jag då min första praktikdag, lite nervös är jag allt. Han i butiken kan ju knappt någon svenska så svårt att förstå varandra, hehe! Men vi får väl hoppas att det blir bra. Börjar förövrigt få en finne presis i näsvecket och när jag rör på näsan stramar det i hela fejjan! gör så sjukt ont!!

Men nu ska jag äta upp min frukost och sedan sminka mig! Slutar vid 5 så hör av mig då! kram :)


Kommentarer
Postat av: hanna

ah det var väll tur att det är bra:)

jo det är bra här med men samma sak här super trött :)

2011-01-25 @ 08:23:10
URL: http://phootogenic.blogg.se/
Postat av: daniella

Snygg header :)

hoppas du får en underbar dag kram

2011-01-25 @ 12:58:48
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0