Min dag!

Idag har jag varit på praktikplatsen och min tider är 8 - 17, helt okej. En timmes lunch är inräknad där oxå :D Jag gick runt på stan en sväng, hittade massa kul inne på bikbok. De hade 2 för 99.- så då passade jag på ;) Det brukar vara så sjukt mycket folk på bikbok så alla bara går och river i allting men idag var det helt lungt. Vääldigt skönt. Köpte mig en vit body, ett linne med lite blommor på som passar bra till sommaren, en grå t-shirt med rosa tryck och en brun tröja! Allt för 198.-
Kommer bilder lite senare :D

Jag var även inne på h&m och kollade lite. Såg att de hade de flesta sakerna som jag tänkte beställa så sprang in och provade lite och nu vet jag iallafall lite bättre vad jag vill ha och inte :D

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0