sova?

Måste bara tacka för de fina kommentarerna om håret :) det värmer! blev lite skeptisk till min vääldigt blonda färg men jag tror jag gillart! förblir nog blond ett tag framöver, jobbigt med fuc*ing utväxten bara men men, vill man vara fin så ;) Robin tyckte att det var snyggt oxå så då äre ju lungt :)

Jag kan förövrigt inte sova, Robin ligger på sjukhuset och jag absolut hatar att ha lägenheten för mig själv. Det känns så ensamt och fel! Hoppashoppashoppas att han får komma hem snart! Ska åka till sjukhuset imorgon igen.

Har kollar på lite film de senaste dagarna. How to train your dragon och Astro boy! Båda filmerna var bra, gillade drakfilmen bäst, väldigt bra gjort måste jag säga. Bra story och allt :) Astro boy var oxå bra men lite seg ibland.. båda animerade såklart :) tänker inte kolla på läskiga eller andra filmer utan min älskling :D + animerade filmer is the best!! love it!

Jag har även börjat läsa Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann. Sjukt rolig bok, och lättläst! Fast Robin har med den till sjukan så får vänta med att läsa den tills han kommer hem :) Trodde inte jag skulle kunna läsa några fler böcker efter Twilightböckerna men där ser man :) Började dock läsa Snabba Cash men jag kan inte fortsätta, tycker den är skriven på ett så konstigt sätt.. De missar en massa mellanord och det stör mig lite.. Nä den kommer jag nog aldrig komma igenom.. Jaja, jag ska väl försöka sova antar jag :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0