1 år!

idag har jag och Robin varit tillsammans i ett år :) Vi hade planerat en mysig dag med restaurangbesök och bio men vet inte om det blir något firande alls idag. Han var ute och festade igår och sa att han skullr komma hem ganska tidigt, men när han inte kommit hem vid två blev jag orolig. Skickade sms och ringde men fick inget svar, och ju fler gånger jag ringde ju mer förbannad blev jag. Jag visste ju för fan inte vad han höll på med och han brukar alltid ha ljudet på. Så när han väl svarade var jag ju assur och han fattade inte varför!? så han kallade mig idiot och massa sånna saker och sa att jag skulle gå och lägga mig. Då blev jag ännu mer förbannad och tänkte fan inte sova så jag gick ut och gick i typ 50 min.

Nu är jag inte sugen på att göra ngt. Jag vill vara själv hemma och bara va, kolla på teve, lyssna på musik, bada, läsa.. Tråkig att det skulle bli så här, och Robin beter sig som om inget har hänt vilket stör mig! Varför kan han inte bara säga förlåt och sen är det bra? Aja, skitsamma!

Grattis på 1 årsdagen!


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Haha lilla Fanny <3 Grattis då! Meeeen, du kanske ska ta bort detta inlägget sen ? ;) <3

2011-03-19 @ 17:40:32
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0