14 mars

Nu sitter jag på tåget mot Skövde igen! Ska hem för att sätta in min nya p-stav imorgonbitti. Den gammla gick ju ut för ett litet tag sedan :D haha! Nä men det ska bli gött, slippa att tänka på det i 3 år. Det gick ju så bra sist oxå! :) Sedan har ju Robin tenta imorgon så då kan han plugga ostört hemma. På onsdag ska jag på jobbintervju, ska bli skoj. Hoppas det är ngt bra iaf :)

Min tandställning håller på och krånglar, vetifan hur dom satt in den. Sticker ut en massa ståltrådar överallt som fastnar i kinden.. är fan helt sårig överallt därinne! suger lite.. Men får hålla ut en månad nu bara så byter dom ju ut den.. skönt! Då ska jag se till att det inte sticker ut ngt!

På lördag är det min och älsklingens årsdag oxå :) mysigt! Det blir nog bio och så.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du räls i både uppe & neri?

2011-03-16 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0