15 mars

Hejsan, idag gick jag upp jättetidigt för jag skulle till mödravården och sätta in min p-stav och dessutom ta ut den gamla.. trodde de skulle sätta in den nya på samma ställe som den gamla men nej, den skulle sättas pä andra sidan armen typ, svårt att förklara.. Så där hade jag ju ingen bedövning, så hon ville ge sprutbedövning, blev lite skraj men gick med på det, men det gjorde så sjuuuuukt ont alltså! Inte värre än att dra ut tanden men fan vad det sved typ. Sen blev det inte bedövat där hon skulle sticka in själva nålen med staven, varför händer alltid detta mig? då ville hon sticka mig en gång till men pallade fan inte det, det blev bara för mycket. Det var ju inte det allra skönaste att ta ut staven heller..

Så nu har jag bokat en ny tid om en månad och ska äta minipiller tills dess ist :) Då ska de lägga på bedövningssalva och allt sånt så jag slipper den där jävla sprutan! uschja.. lite besviken är jag ju för att den inte sitter inne nu men jag vet att jag inte hade klarat att ta den idag, så nu får det bli så här...

Det var allt jag hade att säga för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0