2 mars

Japp då var det mars, nu är det inte långt kvar till sommaren!! Ska bli skönt när den äntligen kommer! Jag längtar efter att ha lite kläder på mig och bara ligga och gassa i solen. Ska bli skönt att få lite färg på kroppen :D Längtar tills det blir lite varmare så att jag kan komma ut och springa lite. Det behöver jag! :D

Blev väckt imorse förresten. Det var en tjej som ville boka in en jobbintervju :D skoj! Tror det var för Uniflex men är lite osäker. Hörde ju inte vad hon sa när jag var helt nyvaken. Men jag har skrivit upp adressen så då kan det ju inte vara så svårt att hitta rätt, eller? Haha! Hoppas det är uniflex, de har ju lager och sånt roligt! Tar mycket hellre ett sånt jobb än typ telefonförsäljning..

Strax ska jag börja diska lite.. Känns som om jag bara diskar och städar jämt! Ska bli skönt med ett jobb så man kommer ifrån det lite. Har även sökt sommarjobb på Stena Line :D Imorgon eftermiddag åker jag hem sedan stannar jag hemma i en vecka! Så är det ngn som har tid att ses så är det bara att slå en pling :D Jag kan alla dagar utom fredag förmiddag, måndag och torsdag :) Någon dag ska jag träffa Jennie iaf! Har inte träffat henne på skitlänge så ska bli kul!
Jag ska in med mamma till stan oxå och försöka fixa en mobil till henne. Hon vill ha en sån som jag har. Hon kan inte skriva på de vanliga, det tar typ hundra år för henne att skriva sms. Min har ju tangentbord med alla bokstäver och hon tyckte att den var jättelätt att skriva på så vi ska nog åka in och kolla vad de kostar i skövde. De kostar ju ca 1100.- på nätet så hittar vi ingen billig kan hon ju beställa hem den :D

Ja nu har jag babblat på lite, nu ska jag försöka fixa ngt att äta.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

DU MÅSTE TRÄFFA MIG!

2011-03-02 @ 18:31:17
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0