25 mars

Idag har jag varit iväg till Partille på en jobbintervju. Det gick riktigt bra och jag tror det skulle passa mig. Vet inte om det är ett jobb som jag vill ha i resten av mitt liv men vi får se. Går det bra så kanske :D Får iallafall reda på tisdag hur det blir :).

Imorgon ska jag och älsklingen åka hem till mamma, lillebror fyller ju 12 år så detta måste firas. Jag har köpt ett par högtalare till datorn eftersom han tycker om att spela dataspel men ej kan ha ljud på för att de gamla är trasiga :) Hade verkligen ingen aning om vad jag skulle köpa i år, annars har det varit ganska lätt.. Men det blev ju bra till slut!

Jag fick även hem mina 10 par lösögonfransar idag, såå sjukt fina var dom! Fick ju en massa olika, så ska bli sjukt kul att använda dem.. när jag nu ska hinna göra det men jaja, nu har jag ju ifall att det skulle behövas :D

Älsklingen fick även hem sitt tv-spel som han vann, så resten av dagen kommer tillbringas med att spela det :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0