3 mars

Idag gick jag upp ganska tidigt eftersom jag skulle på jobbintervju! Jag var supernervös och åkte lite tidigare för att hitta, men hittade det direkt så fick stå utanför och vänta i 30 min typ haha! Illa! Väl därinne gick det ganska bra, det var en annan tjej där som oxå skulle på intervju och vi pratade lite. Hon var trevlig :D Intervjun gick JÄTTTEbra! Hon som intervjuade var väldigt lätt att prata med och hon gav feedback hela tiden! Hon ville ha mig lite överallt sa hon men hon kunde inte bestämma sig. Men det verkade ju ganska positiv att hon blev intresserad av mig och ville jobba med mig :) Jag sa att jag inte kunde börja innan fredag nästa vecka så får väl se om hon ringer :D hihi! Jag är glad över att det gick så pass bra iallafall :)

Vid halv 5 så går mitt tåg. Åker väl härifrån typ kvart i 4. Ska bli jobbigt att vara borta från min älskling så länge.. Men jag ska ju hitta på ganska mycket så det går nog fort :) Ska träffa underbara Elin söndag :D Ska bli jätteroligt! Nu ska jag packa lite till sedan ska jag dra :) Synd att jag inte hinner träffa min älskling innan jag åker.. men vi ses ju om en vecka :)

KRAM på ER!


Kommentarer
Postat av: Zami

Riktigt fin header har du :D

2011-03-03 @ 15:37:28
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: ElinAmanda

yeeye :D

2011-03-03 @ 15:41:55
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0