7 mars

Min helg har varit underbar!
I lördags hämtade söta Matilda upp mig och sedan drog vi in till stan. Vi fikade på rådhuscafet. Sedan blev det 3D bio! Vi kollade på Gullivers Resor och den var riktigt rolig! Tyckte den var superbra och väldigt bra gjort i 3D. Det var inte ansträngande alls att kolla på den. Det var jättemysigt att träffa Matilda och vi hade pratade massor, skönt!



I söndags träffade jag Elin i stan. Vi gick runt, pratade och kollade i butiker. Jag fixade mina solisar som gått sönder och Elin fick en ny mobil av snälla telenor :) Vi fikade på Pim´s och gick sedan vidare till Elin Esplanad. Där gick vi i fler butiker och åt jättegod mat! Det var en underbart solig dag och det var jätteroligt att träffa Elin, det var så himla längesedan! Vi träffade ju varje dag i skolan! Saknar skolan! Trodde man ju aldrig att man skulle göra.. haha.



Idag har jag varit hos tandläkaren igen och dragit ut den tredje tanden så nu är alla ute som ska vara ute :) känns skönt. Denna gången tog det typ 8 min! Så himal gött att det gick så snabbt. Kändes som om jag bara hann sätta mig i stolen sen var den ute :) Nu är det bara torsdag kvar sen är det klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0