9 mars

Sitter hemma hos mormor och kollar runt på en massa gamla bilder :D Mysigt! Idag har jag varit inne i Skövde med mormor. Köpte ett par chinos och korta strumpor. Köpte de chinosen som kostade 99.- men fan vad utplockat det var! Men de var riiktigt sköna så det fick bli ett par lite större men det fixar mormor :) Får sy in dem lite i midjan, får hoppas på att de krymper lite i tvätten. Sen tycker jag att det är lite snyggare när de sitter lite hängigt eller vad man ska säga, inte så att de sitter på halva rumpan som de gör på killar men ni kanske fattar? Haha! Jaja, jag blev nöjd iaf! Provade även mammas snygga linne som hon köpte på TopShop när hon var nere i gbg. Får gå ner dit tror jag och köpa ett par till mig själv :D

Nu ska jag äta en semla och ta min medicin! Imorgon blir det t-läkaren, önska mig lycka till! ;)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0