Tjöt om ingenting!

Det suger att blogg.se inte har fungerat på halva dagen! Nu äntligen kunde jag publicera inlägget jag skrev imorse haha! (det innan detta alltså). Nu har jag diskat och dammsugit halva lägenheten. Jag har oxå fått i mig en kebabrulle :) Det gick faktiskt riktigt bra, om man delade den i bitar hehe! Men men nu är jag mätt och ska snart fortsätta med dammsugningen, ska vika lite tvätt också tror jag. Robin lovade att laga mat när han kommer hem så slipper jag det :D

Pratade med mamma nyss och hon är lite orolig över att jag fortfarande har ont i tanden. Hon ville att jag skulle ringa dem och fråga om det var normalt hehe. så ska göra det. Ska även ringa och be om lustgas :) Jag kommer vara hemma hos mamma ett tag nu :) ska bli lite skönt att bli uppassad ;) haha. Nä men kommer säkert på piss efter fredag då andra tanden åker ut.. Får hoppas på att dagarna går ganska snabbt. Sedan kommer jag ju säkert få så j*vla ont efter att rälsen sätts, är det någon som har räls som kan meddela om det gör ont? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0